Monday 26 March 2012

TAHNIAH!

heppiiii...heppiii
ziha tersangat la heppi hari ni dan nak share testimoni 2 orang customer yang puas hati sangat dengan corset Premium Beautiful ni..

1st customer

Puan F ni baru je lepas melahirkan anak sulung. beliau sangat-sangat risau dengan cutting badangnya yang dah kembang ala-ala spongebob menyerap air..hehe
sebab, sebelum bersalin beliau ni sangat mementingkan kecantikan&vogue.siap menang anugerah wanita tercantik di suatu dinner..hehe kelaasss ko Puan F!

masa melawat Puan F kali pertama, sangat terkejutnya ziha dengan keadaan Puan F...sembab, dan menggelebeh sana sini..so ziha pun introduce PB ni pada beliau..dengan tak teragak-agak, beliau pun terus sambar 1 set PB. Sebenarnya, beliau dah dengar raai kawan-kawan yang puas hati dengan PB...cuma tunggu masa untuk dapatkan tawaran terhebattt!

tak payah cerita panjang, gambar-gambar di bawah dah cukup menggambarkan macam mana gembiranya Puan F dengan perubahan pada dirinya..
ramai yang tak sedar sebenarnya lemak-lemak kat bahagian belakang kalau tak dimusnahkan, jadilah ia lemak-lemak degil....masukkan semua dalam corset untuk dihapuskan!

perut buncit hilang dalam corset Premium Beautiful..tunggu masa untuk dibakar dan dihapuskan!
so, ziha tinggalkan beliau dengan gembiranya...
2 hari berikutnya, ziha datang lagi untuk hantar PB wash...
terkejut sangat-sangat coz dah nampak keceriaan di wajah beliau..dengan t shirt fit dan set PB dah cukup menampakkan cutting sebenar beliau sebelum bersalin..auuwww!
dan yang paling tak sangka, siap sumbat tuala kecil dalam cup bra coz susu badan membuak-buak..haha, nak tergelak pun ada tapi memang inilah salah satu keajaiban PB yang ziha dah rasa...

berposing sakan Puan F dengan baju-baju lama beliau yang dah terperuk kat dalam almari..beliau dah tak malu nak mengenakan pakai bercutting coz buncit dah tak ada, breast tak jatuh dan body dah reshape...tahniah Puan F!

 2nd customer

customer ke dua, Puan A adalah ibu kepada seorang baby comel berusia 11 bulan..
masalah beliau adalah lemak kat perut dan sakit belakang coz kerap sangat dukung anak yang dah mencecah berat 10kg..
beliau dah lama merisik tentang PB ni sebenarnya cuma, belum bersedia nak pakai kerana merancang nak pakai PB lepas pantang anak kedua nanti..

satu hari, ziha dapat mesej daripada dah tak sabar nak pakai PB coz tulang belakangnya sakit.
Puan A teruja dengan keahilangan lemak kat perut beliau dan breast yang telah dipush up.

mesej-mesej gembira daripada Puan A yang mula-mula nak cuba pakai..tapi disebabkan sangat puas hati dan sangat suka, terus join bisnes..tak sabar katanya nak share dengan sedara mara dan kawan-kawan pasal PB ni..


Puan A mengalami masalah biasa bagi wanita yang ada anak, tak dapat nak susukan anak coz susu tak banyak. tapi lepas pakai PB, susu badan wat magic.. Tahniah Puan A!




call / emel ziha sekarang untuk rasa keajaiban Premium Beautiful!
0177721924
nursyaha@yahoo.com

No comments:

Post a Comment