Thursday 8 March 2012

BONUS LIMA BULAN GAJI! SENYUM SAMPAI TELINGA...

Alhamdulillah...
senyum sampai ke telinga nampaknya 44,000 kakitangan Petronas yang akan dapat sekurang-kurangnya 5 bulan gaji tahun ini yang juga merupakan tertinggi dalam sejarah perbadanan minyak negara.

Kakitangan awam pulak dikejutkan dengan berita baik berkaitan pengumuman Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak bahawa SBPA yang diperkenalkan pada 1 Januari lalu dibatalkan dan sistem saraan kembali kepada Sistem Saraan Malaysia (SSM) yang ditambah baik.


Siapa yang tak suka berita baik? apalagi kalau berita baik (BONUS) datangnya tiap-tiap bulan?


semenjak ziha join bisnes corset Premium Beautiful ni, Ziha dah rasa macam mana gembiranya masa 1st time dapat bonus hari tu dan menjadikan individu-individu yang dah berjaya dapat bonus tiap-tiap bulan, free trip melancong, income mencecah 5figure dan macam-macam ganjaran lagi sebagai motivasi untuk terus berusaha dalam bisnes ni.



tambah pulak bisnes ni boleh dibuat bila-bila masa sahaja dan tak terikat dengan apa-apa syarat. 100% ziha buat online. ambiklah peluang yang dah siap ada depan mata daripada membuang masa begitu sahaja depan komputer...tak perlukan modal kan? sekurang-kurangnya ada sikit side income untuk tampung bayar kereta, shopping dan keperluan anak-anak. perlu juga rewards untuk diri sendiri dengan beli apa je yang kita nak..

mula-mula risau juga, ada ke org nak beli corset harga ribu-ribu ni? MEMANG ADA!!! Melalui social network yang kita ada sekarang ni sesiapa saja bole baca blog, FB dan Twitter status kita. Ini adalah kelebihan yang kita ada untuk berbisness secara online sekarang. MUDAH, CEPAT dan JIMAT MASA.

Wanita zaman sekarang kejar masa dan selalu tak cukup masa tapi nak sihat dan cantik dah mula buka mata pada Premium Beautiful. Bukan setakat dapat bentuk badan cantik, macam-macam kebaikan lagi kita akan dapat bila pakai premium beautiful ni. So, kepada yang sesiapa nak tahu lebih lanjut tentang bisness ni and mcm mana nak jana income rm4k-5k sebulan contact jer ziha. Jgn malu-malu ok..

017-7721924

No comments:

Post a Comment